Bian, dé hulp bij evenementen en activiteiten
Expert in organiseren, coördineren en het regelwerk.
Bian regelt, organiseert en/of coördineert activiteiten en evenementen.
Iets te organiseren? Bian neemt alles uit handen.Hoe fijn zou het zijn als u hulp krijgt bij het organiseren van een feest thuis of op het werk? Iemand die voor u uitzoekt waar je een feesttent met verlichting kunt lenen, of verwarming, een dJ, een tap enz enz. Iemand die u ontlast, ontzorgt waardoor u van uw feest thuis of op locatie kunt genieten.
Organiseert u een feest op het werk, voor een instelling, organisatie of vereniging?
Organiseert u een bijeenkomst, demonstratie/promotie, huwelijk en/of een evenement?
Bian helpt u met de organisatie.
De drijvende kracht achter Bian is Angela Heukeshoven.
Al jaren is zij actief op het gebied van organiseren en het coördineren van evenementen en activiteiten.
Denk daarbij aan de pr en marketing bij McDonald’s Arnhem, het organiseren van workshops en modeshows, het functioneren als manager bij het Winterfestijn Overbetuwe. Ook is zij oprichtster van het drukbezochte evenement ‘Elst Bruist’ (2014-2018, 5 editie’s). Niets is haar té veel, altijd actief, vaak beschikbaar, altijd bereikbaar en bruist zelf ook van ideeën. Eenmaal een idee of een contact, Angela bijt zich er in vast en zet zich geen 100 maar 200 % voor u en uw bedrijf in. Sinds 2005 is zij eigenaar van Bian-visagie. Met Bian-visagie organiseert zij laagdrempelige workshops visagie en verzorgt zij de visagie bij fotoshoots, modeshows en huwelijken. Naast deze jarenlange ervaring is er vanuit een stuk enthousiasme een stukje bedrijf aangegroeid.. Bian regelt en organiseert. Angela van ‘Bian regelt en organiseert’ houdt van duidelijke en heldere afspraken. Korte lijntjes en daarnaast moet je snel weten waar je aan toe bent.
De tarieven moeten toegankelijk, laagdrempelig en makkelijk zijn. Iedereen zou gebruik moeten kunnen maken van haar organisatietalent.
Winterfestijn Overbetuwe
Ik ben Angela Heukeshoven, meer dan 10 jaar betrokken bij het Winterfestijn. Ik was verantwoordelijk voor de communicatie, coördinatie, programma, pr en vrijwilligers. Ik doe dit omdat ik het leuk vind om mensen te verbinden en 3 weken al die blije kinderen en volwassenen te zien. Op dit moment ben ik alleen nog secretaris en aanspreekpunt voor de commissie voorzitters.